IRIS zoekt managementassistent (tijdelijke functie)

Wij zoeken een enthousiaste, initiatiefrijke managementassistent met een hands-on mentaliteit!

Jouw uitdaging…
is het om optimale ondersteuning te bieden aan de stafmedewerkers van het bestuursbureau van Stichting IRIS en om, samen met je collega directiesecretaresse,  de voorzitter van het college van bestuur te ondersteunen op administratief en organisatorisch vlak.  Daarnaast denk je pro-actief mee met diverse operationele vraagstukken vanuit de scholen.

Onder leiding van de voorzitter van het college van bestuur werken op het bestuursbureau van IRIS een klein team stafmedewerkers ter ondersteuning van de zeven scholen van IRIS. Diverse disciplines zijn vertegenwoordigd: control, communicatie, HR, opleiding & ontwikkeling, bedrijfsvoering en ICT. Doel van dit team is de scholen maximaal te ondersteunen op de verschillende beleidsterreinen. Kwalitatief hoogstaande dienstverlening en een efficiënte organisatie zijn hierin de uitgangspunten.

Jij bent het visitekaartje van IRIS en geeft collega’s van de scholen en externe contacten het gevoel welkom te zijn en geholpen te worden.

Klik hier voor de uitvoerige functieomschrijving.