Welkom bij IRIS

IRIS is een actieve, professionele stichting in het christelijk voorgezet onderwijs, in het zuiden van Noord-Holland. Bij IRIS zijn zeven middelbare scholen aangesloten. Scholen met een eigen identiteit en uniek profiel die samen met 927 medewerkers het onderwijs voor meer dan 7600 leerlingen verzorgen.

Vacatures

Kies je voor een baan bij IRIS? Dan betekent dat dat jij zélf aan het stuur zit en de regie houdt over je eigen ontwikkeling. Het werken vanuit ‘continu leren en verbeteren’ staat bij IRIS.

Vacature

Docent Muziek

Lesgeven in een omgeving waar het muziekonderwijs volop in ontwikkeling is? Waar je werkt in prachtige, volledig uitgeruste muziekstudio’s in de meest swingende school van Haarlemmermeer? Word dan muziekdocent op de KSH!