HBM-middelbare-school-stiching-Iris
Leerlingen
Medewerkers

HBM

De HBM (voormalige Haemstede-Barger Mavo) is een school met bijna 400 leerlingen voor VMBO-t. Dat maakt het een overzichtelijke school voor onderwijs op maat waar jij als leerling geen nummer bent, maar je je echt thuis kan voelen.

Op de HBM is ruimte om verantwoordelijkheid te nemen voor je eigen leren. Het ‘Leren van leerlingen’ staat centraal. Iedereen weet zich in onze kleinschalige school gekend en erkend.

De school heeft veel te bieden. Ben je sportief? Dan is de sportmavo een mogelijkheid. Je besteedt dan meer tijd aan sport, waarbij je kennismaakt met allerlei verschillende en bijzondere sporten. Ben je ondernemend en lijkt het je leuk later een eigen bedrijf te beginnen? Dan is de Businessmavo iets voor jou. HBM kent ook een havo kansklas waar brugklasleerlingen kunnen doorstromen naar de havo afdeling van het ECL. Last but not least, is de HBM vanaf september 2018 de eerste huiswerkvrije school in de regio!

Leerlingen
Medewerkers