IRIS zoekt afstudeerstagiair(e) september 2020 – januari 2021

Ben jij iemand die goed zelfstandig kan werken? Vind je het een uitdaging om je vast te bijten in een ingewikkeld vraagstuk? Dan hebben wij de perfecte stageplek voor jou!

Wie zijn wij?
IRIS is een actieve, professionele stichting in het christelijk voorgezet onderwijs in de regio’s Zuid-Kennemerland, Haarlemmermeer, en Amstelland en de Meerlanden. IRIS telt zeven middelbare scholen: Eerste Christelijk Lyceum (Haarlem), HBM (Heemstede), Herbert Vissers College (Nieuw-Vennep), Kaj Munk College (Hoofddorp), Katholieke Scholengemeenschap Hoofddorp (Hoofddorp), Vakcollege Thamen (Uithoorn) en International School Haarlem (ISH). Het stafbureau is gevestigd in Heemstede.

Wat ga je doen?
De werkkostenregeling (WKR) bestaat inmiddels een paar jaar, maar leidt in de praktijk nog tot veel vragen. Dat geldt ook voor IRIS. Wij zijn op zoek naar een stagiair(e) die tot op de bodem voor ons uitzoekt op welke manieren wij onbelaste vergoedingen aan onze werknemers kunnen uitkeren en hoe wij slimmer om kunnen gaan met de mogelijkheden die de WKR ons biedt. In totaal telt IRIS 834 werknemers; voor al deze mensen vinden wij het van belang dat zij er zoveel mogelijk voordeel van hebben.

Jij …?
… volgt een relevante HBO opleiding in de richting HRM, Bedrijfskunde, Fiscaal recht of een soortgelijke opleiding;
… bent op zoek naar een afstudeerstage (géén meeloopstage);
… bent leergierig en voelt je snel verantwoordelijk;
… kunt goed zelfstandig werken, bent proactief en werkt nauwkeurig;
… beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden.
… kunt starten in augustus of september 2020.

Wat bieden wij?
– We bieden je een passende stagevergoeding aan van €300 per maand.
– Een vast aanspreekpunt voor de begeleiding tijdens de opdracht.
– Flexibele indeling van je uren.
– Een leuk team om in mee te draaien!

Interesse?
Neem voor meer informatie contact op met Esther de Jong (controller) of Patrick Regeer (assistent-controller) tel: 023-548 38 00 of stuur een mailtje naar e.dejong@iris-cvo.nl of p.regeer@iris-cvo.nl. Wil je direct solliciteren? Stuur dan je cv en motivatiebief naar e.dejong@iris-cvo.nl