IRIS-o-en-o

IRIS Opleiden & Ontwikkelen

Onze opleidingen en ontwikkeltrajecten staan open voor iedereen! Ook geĆÆnteresseerden buiten IRIS zijn van harte welkom en kunnen zich aanmelden!

IRIS Opleiden & Ontwikkelen staat voor continu leren en verbeteren met de focus op persoonlijke ontwikkeling en het oppakken van de uitdagingen waarvoor ons onderwijs staat.

Uitdagingen die zoals Ruud Veltenaar schetst betekenen dat ons onderwijs, in het belang van studenten en onze gemeenschappelijke toekomst, drastisch zal transformeren, waarbij de focus verschuift van collectief onderwijzen naar gepersonaliseerd leren. Deze noodzakelijke transformatie van onderwijs zorgt er voor dat leren weer leuk wordt. Daarvoor moeten wij op zoek naar het unieke meesterschap in elk mens, collega & leerlingen, en hen een omgeving bieden waarin ze kunnen experimenten met een ontketende passie.

IRIS O&O biedt ruimte aan de ontwikkeling deze nieuwe omgevingen door het stimuleren en ondersteunen van initiatieven en creƫren en faciliteren van ontmoetingen om elkaar te inspireren en de opgedane kennis te delen.

Geniet van je kracht,
Ontwikkel je talenten en
Leer van wat moeilijk is

– Ruud Jansen, interne opleider en coach

Heb je vragen, opmerkingen of suggesties over IRIS Opleiden & Ontwikkelen?
Neem dan contact op met Annemarie van Leeuwen:
a.vanleeuwen@iris-cvo.nl

crkbo-logo