Docent Economie (ziektevervanging)

Gepubliceerd op: 07 februari 2017

Datum ingang vacature:direct / in overleg
Dienstverband: ziektevervanging
Bevoegdheid: 2e graads
Aantal fte / klokuren: 14 uur per week
School: Kaj Munk College
Plaats: Hoofddorp
Website: Vacature op website

Docent Economie (ziektevervanging)

Het betreft een tijdelijke vacature voor docent Economie in verband met ziektevervanging. Het gaat om 0,6 tot 0,8 fte, oftewel 14 tot 21 lesuren. De lessen worden gegeven in de onderbouw, voornamelijk in de tweede en derde klassen. De vervanging start zo spoedig mogelijk en duurt uiterlijk tot aan de zomervakantie. Wij zoeken een docent Economie met een 2e graads bevoegdheid.

Functie eisen:

Voor deze vacature zoeken we docenten die enthousiast zijn en inspiratie vinden in het onderwijs, waarbij leerlingen een groter deel van de verantwoordelijkheid voor het leren op zich nemen en ruimte krijgen om eigen keuzes te maken. Leerlingen verschillen van elkaar, ook in de manier waarop zij leren. In ons onderwijs staan we open voor die verschillen en bevorderen we dat elke leerling tot zijn/haar recht komt. Van docenten op het Kaj Munk College verwachten we tevens dat zij goed kunnen samen werken, ook over de grenzen van het eigen vak heen.

Kaj Munk College

“ Ruimte voor jouw talent!” op het Kaj Munk College Samen met alle collega’s hebben wij deze slogan bedacht. Ruimte bieden voor een ieder om zich verder te ontwikkelen. “Ruimte voor jouw talent!” is wat wij bieden. In alles wat wij doen, houden wij ons hieraan vast. Dat geldt voor ons werk met leerlingen. Dat geldt ook voor jou, als potentiele nieuwe medewerker op onze school. Talent, Relatie, Invloed en Veiligheid zijn sleutelwoorden waarmee de ambities op onze school worden gekenmerkt. Wij gebruiken deze als handvat tijdens ons werk, zowel in de klas als in de omgang met elkaar. Hierdoor weten wij een warm en duidelijk schoolklimaat te creëren. Onze school staat bekend om dit warme en duidelijke schoolklimaat. Dat merk je in de klas, in de medewerkerskamer, in de gangen en aula’s en op de pleinen van de school. Ouders zijn op een positieve manier betrokken in klankbordgroepen. We werken in lerende teams aan steeds weer kwalitatief hoogwaardig onderwijs. Collega’s zijn betrokken op elkaar. Het denken over leren van leerlingen staat centraal. Onderwijskenmerken als Kunst, Media en Cultuur zijn speerpunten: alle leerlingen krijgen elk jaar extra’s op dit gebied. Daarnaast profileren wij ons nadrukkelijk als Bèta-school met ons Technasium voor de havo, onze Sciencestroom in het vwo en bètadesign voor de mavo.

Contactpersoon: Mw. K.A. Schalkwijk

Acquisitie n.a.v. van deze vacature wordt niet op prijs gesteld!

terug naar vacature overzicht

Eerste Christelijk Lyceum