Sluit dit zoekvak.

IRIS CVO is op zoek naar een controller (0,8 fte)

IRIS zoekt een controller die:

• vakmanschap verstaat en hierover in de juiste “taal” weet te communiceren met de in- en externe stakeholders;
  • op alle beleidsterreinen, in processen en systemen control en efficiency versterkt;
  • een strategisch bestuurs- en businesspartner is met een brede, toekomstgerichte blik voor zowel de bestuurder, de rectoren, de stafmedewerkers op de scholen en het stafbureau, de GMR en de raad van toezicht;
  • zich verbindt met de stichting en de scholen en
  • die lef toont door te anticiperen op – en te adviseren (gevraagd en ongevraagd) over – kansen en risico’s.

De functie kan worden omschreven als veelzijdig, uitdagend, met voldoende bewegingsruimte voor eigen inbreng.

Arbeidsvoorwaarden
Het betreft een functie van 0,8 fte in schaal 13, conform de cao Voortgezet Onderwijs.

Organisatie
IRIS bestaat uit zeven scholen met circa 7.100 leerlingen en circa 840 medewerkers, ondersteund door een relatief klein stafbureau (14 fte / 17 medewerkers). Aangesloten bij IRIS zijn het Eerste Christelijk Lyceum (Haarlem), Herbert Vissers College (Nieuw-Vennep), RKSG Thamen (Uithoorn), Haemstede-Barger Mavo (Heemstede), Kaj Munk College (Hoofddorp), KSH (Hoofddorp) en International School Haarlem. Het bestuursbureau is gehuisvest in Heemstede.

Belangrijke data
De voorselectiegesprekken vinden plaats op 8 en 9 januari 2019.
De eerste gespreksronde met de benoemingsadviescommissie staat gepland op vrijdagochtend 18 januari en de tweede op vrijdagochtend 25 januari.
Een zogenaamd functiegericht interview met een financieel expert kan deel uitmaken van de procedure.

Jouw brief en curriculum vitae kun je versturen via het inschrijfformulier op de site van B&B, ter attentie van de heer H.A. Hendriks, onder vermelding van vacaturenummer 20180565.

Solliciteren kan tot uiterlijk maandag 7 januari 2019.